Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Daniëlle - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Daniëlle - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

01 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Gisteren een leuke en inspirerende voorbereidingstraining gehad voor mijn reis. Dit om goed voorbereidt op reis te kunnen gaan naar Tanzania.

Ja ja, de tijd vliegt.. Nog 3 weekjes totdat de reis echt begint. Toen ik een aantal maanden geleden het besluit maakte deze reis te gaan maken leek het nog zo ver weg, maar nu kan het aftellen echt gaan beginnen!

Ik vlieg in de avond en kom na 1,5 dag aan in Tanzania. Het tijdsverschil is slechts 1 uur dus dat valt reuze mee. Op het vliegveld zal onze begeleider van daar ons komen ophalen en ons naar het vrijwilligershuis brengen, waar we met meerdere vrijwilligers verblijven. Ieder voor zijn eigen project. Erg gezellig dus om in onze vrije tijd samen leuke dingen te gaan doen en 's avonds even je verhaal kwijt te kunnen.

De dag nadat ik aan ben gekomen in Tanzania zal ik echter eerst een week een safari gaan doen, waar ik o.a. de Ngorongoro krater ga bezoeken, naar een wildreservaat zal gaan en een bezoek zal brengen aan de Masai Stammen. Hierna is het tijd om hard aan de slag te gaan en al m'n kracht in te zetten om de mensen daar te gaan helpen!

Ik ga nu verder met de voorbereidingen, maar zal tijdens mijn reis proberen regelmatig een update te plaatsen over mijn belevenissen in Tanzania.

Liefs Danielle

  • 01 Juni 2014 - 21:36

    Bianc:

    Daan! Ik ga je volgen!
    We wensen je een veilige reis en verblijf maar vooral veel ervaringen en mooie momenten die je nooit meer vergeet!

    Take care!
    X ons

  • 02 Juni 2014 - 08:50

    Lindsey:

    Een reis waar je al zo lang naar uitkijkt! Nog een paar weekjes van voorbereiden en informatie inwinnen en dan ga je erop uit. Je hebt zoveel kracht, dus ik weet zeker dat je die daar op een goede manier in zult zetten. Ze zullen super blij met jou zijn daar!!

    Ik zal aan je denken, zorg goed voor jezelf!
    xxxxxxx

  • 04 Juni 2014 - 14:27

    Manja:

    Hey Danielle,

    wat gaaf zeg! Heel veel succes nog met de voorbereidingen en alvast een goede reis! Ga er lekker van genieten! Ik ga je hier volgen!

    Groetjes Manja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Via deze blog wil ik iedereen die geïnteresseerd is op de hoogte houden van mijn belevenissen en ontwikkelingen in Tanzania.

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 2196

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 24 Juli 2014

Tanzania 2014

Landen bezocht: